Co jest najważniejsze w prowadzeniu Twojego biznesu?
W barach typu fast food najważniejszym elementem jest sprawna obsługa klienta. Wydłużony czas między przyjęciem zamówienia, a jego realizacją często skutkuje niezadowoleniem konsumentów. Charakterystyczne dla tego rodzaju restauracji szybkie tempo pracy, może z kolei utrudniać pracownikowi proponowanie dodatkowych opcji lub promocji, które mnożą zyski ze sprzedaży. Wyposażenie swojego biznesu w odpowiednie narzędzia, które pomogą zoptymalizować czas przygotowywania zamówień oraz wesprą pracowników w cross-sellingu, pozwoli na zwiększenie wydajności i eskalację zysków restauracji.
Czego potrzebujesz, aby efektywnie realizować swoje cele?
Przede wszystkim sprawnego i przejrzystego oprogramowania gastronomicznego, które będzie dostosowane do wszystkich potrzeb lokalu. Które z nich są najistotniejsze w przypadku restauracji typu fast food?
Szybkość
Nasze oprogramowanie umożliwia korzystanie z uproszczonego logowania, które pozwala obsłudze natychmiast przyjąć zamówienie od klienta. Dodatkowym atutem systemu jest prosty i intuicyjny interfejs, posiadający przyciski szybkiego wyboru potraw oraz funkcja kreatora zamówień, która ?pilnuje?, aby kelner wykonał wszystkie niezbędne do złożenia pełnego zamówienia kroki, co minimalizuje liczbę ewentualnych reklamacji, spowodowanych jego niekompletnością. Na każde pytanie dociekliwego klienta, kelnerom pomoże z kolei odpowiedzieć funkcja natychmiastowego dostępu do opisu potrawy wraz z jej możliwymi alergenami i wartościami kalorycznymi. Taka możliwość, w dobie licznych nietolerancji pokarmowych oraz popularności diet wykluczających niektóre składniki, jest niezwykle przydatna. System współpracuje także z drukarkami fiskalnymi i kuchennymi, co pozwala zaoszczędzić czas oraz wyeliminować błędy kelnerskie, wynikające z przedłużającego się w czasie przekazania zamówienia na kuchnię lub? jego całkowitego pominięcia.
Promocje
W jaki sposób zarobić więcej dzięki naszemu oprogramowaniu? Moduł promocji i podpowiedzi pozwala załodze podwyższać wartość średniego rachunku, co przekłada się bezpośrednio na zwiększenie zysku. Dzięki temu, że w systemie promocje wyświetlają się automatycznie, pracownik nie musi ich pamiętać. Najlepszą formą przekonania klienta do ponownego odwiedzenia restauracji będą z kolei programy lojalnościowe. Odpowiedni system nie tylko zapamięta zamówienia danego klienta, ale również na bazie tych danych, przygotuje spersonalizowany rabat lub promocję.
Dostawa
Jeśli lokal zajmuje się również dostawami, to może skorzystać z modułu delivery, który ułatwia pełną obsługę zamówień telefonicznych, od zgłoszenia do końcowego rozliczenia kierowcy. Umożliwia identyfikację numeru osoby dzwoniącej, przypisując jej adres oraz najczęściej zamawiane potrawy. Moduł jest również w pełni zintegrowany z mapami Google, co pozwala na rysowanie stref dojazdu oraz definiowanie opłat za dowóz, w zależności od strefy i wartości zamówienia. Dodatkowo umożliwia nałożenie adresów, z których przychodzą zamówienia na mapę Google, i tym samym przeprowadzenie analizy, pozwalającej ustalić, do których rejonów miasta docieramy z ofertą lokalu, a do których jeszcze nie dotarliśmy lub oferta nie jest tam konkurencyjna.
Właściwie dobrany i spersonalizowany pod restaurację system pozwoli usprawnić każdy krok obsługi klienta, oszczędzając nie tylko cenny czas, ale również eliminując najczęstsze błędy.
Zachęcamy więc do kontaktu. Pozwól przygotować system na miarę Twoich potrzeb!
Oprogramowanie można również dostosować do sieci restauracji (link do zakładki sieci)